Want your
own Fotopage?








 
Jahitan sulaman manik terkini dan juga Kebaya serta Kurung Sulam
sedia menerima tempahan
By: Norlina Juhari

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]
Saturday, 4-Dec-2010 15:10 Email | Share | | Bookmark
Hitam Putih

 
 
 
View all 5 photos...
Salam semua... lama tak update kat sini... Cuti sekolah ni apa lagi ..pi makan angin le kita. Balik aje rumah dah ada 3 pasang baju menunggu untuk dijahit.. baju putih ni sebenarnya baju yg di jahit untuk Hari raya haji yag lepas... ustazah mus yang akan beraya haji di kelantan tahun ni.. wah glamer la cikgu raya ni ya.













Friday, 12-Nov-2010 03:26 Email | Share | | Bookmark
Manjalara bunga bintang

 
 
 
View all 7 photos...
Selamat pagi CIKGU....Design khas untuk cikgu yang nak beraya sakan nanti ni..Baju yang kosong mcm ni mmg sesuai untuk design banyak bunga macam ni... Alhamdullilah cikgu tuan baju pun suka dan puas hati













[/img]http://1.srv.fotopages.com/1/21899806.jpg[img]


Sunday, 31-Oct-2010 08:53 Email | Share | | Bookmark
TUDUNG GLAMER CIKGU

 
 
 
View all 4 photos...
Teruja jahit manik tudung cikgu ni... Seronok sebab ini lah tudung pertama yang dimanikkan...TQ cikgu kerana beri saya peluang memanikkan tudung ni.









Sunday, 31-Oct-2010 08:31 Email | Share | | Bookmark
Design warna warni

 
 
 
View all 5 photos...
Dah tak tau nak letak nama apa dah.. hentam pi la design warna warni.. sebenarnya baju ni dah lama masuk dalam FB cuma tak update kat sini aje...













Wednesday, 29-Sep-2010 08:29 Email | Share | | Bookmark
Bunga matahari berbatu hijau

 
 
 
View all 4 photos...








[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net